Hezkuntzari buruzko webgunea

ERRAIETATIK

Hazitik kimura

Esaidazu eta ahaztuko dut, irakats iezadazu eta gogoratuko dut, partaide egin nazazu eta ikasiko dut - Benjamin Franklin

 

ALBUM ILUSTRATUEN ETA HEZKUNTZARI BURUZKO LIBURUEN GOMENDIO ZERRENDAK

Duela astebete inguru Instagram sare sozialean ALBUM ILUSTRATUEN ETA HEZKUNTZARI BURUZKO LIBURUEN GOMENDIO ZERRENDAK eskuratzeko aukera izan zenuten batzuk. Badakidanez zuetariko batzuk ez duzuela Instagrameko konturik, hemen zintzilikatzea erabaki dut. :) Bi gomendio zerrenda topatuko dituzue: Haur eta Gazte Literaturako album ilustratuen zerrenda bat (euskarazko bertsioan 80 ipuin daude eta gaztelerazkoan 74). Helduentzako hezkuntzari buruzko liburu zerrenda (bi bertsioeta

Agur pixoihala! 👋

Haurrak, bere autonomiaren garapenean hito edo konkista garrantzitsu batekin egiten du topo: esfinterren kontrolarekin. Digestioaren antzera, kontrol-mekanismo honek automatikoa eta fisiologikoa badirudi ere, ikasi beharreko mekanismo bat da, atzetik ikaskuntza-prozesu bat behar duena. Baina hemen askotan kontzeptuak nahasten ditugu. Prozesu honetan gure helburua ez da haurrak sari eta zigorretan oinarrituta dauden metodoekin entrenatzea, justu kontrakoa hain zuzen ere. Haurr

Pentsamendu logiko-matematikoa II: ZENBAKIAK ETA ERAGIKETAK (inprimatzeko materiala)

Pentsamendu logiko-matematikoaren bigarren blokera iritsi gara! Baina, materialak aurkeztu aurretik, zera gogorarazi nahiko nizueke: pentsamendu logiko-matematikoaz hitz egiten dugunean, "matematika praktikan jartzeaz" ari gara (honen inguruan gehiago jakin nahi baduzue, egin klik hemen). Gogoratzen bazarete, 4 bloketan banatu nituen edukiak: Pentsamendu logiko-matematikoa I: LOGIKA (honi buruzko argitalpena hemen) Pentsamendu logiko-matematikoa II: ZENBAKIAK ETA ERAGIKETAK P

AMONAK ALZHEI... ZER?

"Katixak bere amonak Alzheimer gaixotasuna duela jakin du. Alzhei... zer? Katixak ezin du hitz hori ulertu. Gauza bat baino ez daki: amonak laguntza behar du!" *** Zoragarria da nola haurren begietatik horren konplikatua den gaixotasuna modu erraz, ulergarri eta hurbilean konta litekeen. Izan ere, zenbat dugun haurrengandik ikasteko... Behin izan ginen haur horrengana hurbildu eta begi horietatik begiratzea lortzean, orduan lortuko dugu aurrean ditugun haurrengana hurbiltzea,

Pentsamendu logiko-matematikoa I: LOGIKA (inprimatzeko materiala)

Azken argitalpenean pentsamendu logiko-matematikoaz hitz egin nizuen, eta hitz gutxitan, pentsamendu logiko-matematikoaz ari garenean "matematika praktikan jartzeaz" ari garela adierazi nizuen. Bestalde, edukiak 4 blokeetan banatuko nituela esan nizuen: Pentsamendu logiko-matematikoa I: LOGIKA Pentsamendu logiko-matematikoa II: ZENBAKIAK ETA ERAGIKETAK Pentsamendu logiko-matematikoa III: GEOMETRIA Pentsamendu logiko-matematikoa IV: NEURRIA Aste hauetan, lehen blokearekin arit

Pentsamendu logiko-matematikoaren garapena Haur Hezkutzan (2-6 urte bitarte)

Matematika gaur egungo giza esparru guztietan aurki dezakegu. Horregatik, haurrek txiki-txikitatik izaten dute matematikarekin harremana eta eskoletan funtsezko lekua izaten dute matematikek. Matematika eguneroko jardueretan erabiltzen dugu, hala nola, erosketak egiteko, janaria prestatzeko, gidatzeko edo programa informatiko bat erabiltzeko. Hortaz, matematika zenbakietatik, forma geometrikoetatik edota grafikoetatik haratago doa. Izan ere, eguneroko arazo bat konpontzen dug

⮀ Lateralitatea ⮀

Hitz gutxitan esanda, lateralitatea gure gorputzaren albo bat erabiltzeko dugun lehentasuna da. Gure gorputza luzetara erdibituko bagenu, ardatzaren albo banatan geratzen diren aldeetako baten erabilera ohikoenak markatuko luke gure lateralitatea, hau da, ezker alboak edo eskuin alboak. Era berean, ardatz horrek bi erditan edo hemisferiotan banatzen du burmuina, eta, funtzioen dibertsifikazioa dela eta lateralitatea garatzen da. Hortaz, garuneko lateralitateak gorputzeko late

Bokalekin jolastu nahi?

Garunaren prestakuntzarekin jarraituko dugu, eta horretarako, material manipulagarri bat aurkeztera natorkizue. Nirekin jolastu nahi? Bokalekin burutu dudan materiala da orain aurkeztuko dizuedana, baina kontsonanteekin ere berdin-berdin burutu dezakezue. Hori bai, gogoratu hizkien soinuarekin jolastu behar dugula eta ez hauen izenekin. Hortaz, "sss" esango dugu "ese" esan ordez, eta "mmm", "eme" esan ordez. Hau azpimarratu nahi dizuet, izan ere, bokalekin ari garenean ez gar

EGIA ALA GEZURRA?

Beti pentsatu izan dut gure garunaren funtzionamendua gehiago edo hobekiago ezagutuko bagenu gure haurren bidelagun hobeak izango ginatekela. Uste asko zabaltzen dira honen inguruan, "behin irakurri nuen...", "honek hari esan zion...", "esaten dute..." eta horrelakoak behin eta berriz entzuten ditugu. Baina benetan ba al dakigu nola funtzionatzen duen gure garunak? Pasa den urtean hezkuntzan aplikatutako neurozientziaren inguruko ikastaro bat burutu nuen Marta Portero Tresser

 
 

Formulario de suscripción

 

KONTAKTUA

  • Icono social Pinterest
  • YouTube
  • facebook
  • instagram

¡Gracias por tu mensaje!

Researching and Writing