Hezkuntzari buruzko webgunea

ERRAIETATIK

Hazitik kimura

Esaidazu eta ahaztuko dut, irakats iezadazu eta gogoratuko dut, partaide egin nazazu eta ikasiko dut - Benjamin Franklin

 

Pentsamendu logiko-matematikoa II: ZENBAKIAK ETA ERAGIKETAK (inprimatzeko materiala)

Pentsamendu logiko-matematikoaren bigarren blokera iritsi gara! Baina, materialak aurkeztu aurretik, zera gogorarazi nahiko nizueke: pentsamendu logiko-matematikoaz hitz egiten dugunean, "matematika praktikan jartzeaz" ari gara (honen inguruan gehiago jakin nahi baduzue, egin klik hemen). Gogoratzen bazarete, 4 bloketan banatu nituen edukiak: Pentsamendu logiko-matematikoa I: LOGIKA (honi buruzko argitalpena hemen) Pentsamendu logiko-matematikoa II: ZENBAKIAK ETA ERAGIKETAK P

Pentsamendu logiko-matematikoa I: LOGIKA (inprimatzeko materiala)

Azken argitalpenean pentsamendu logiko-matematikoaz hitz egin nizuen, eta hitz gutxitan, pentsamendu logiko-matematikoaz ari garenean "matematika praktikan jartzeaz" ari garela adierazi nizuen. Bestalde, edukiak 4 blokeetan banatuko nituela esan nizuen: Pentsamendu logiko-matematikoa I: LOGIKA Pentsamendu logiko-matematikoa II: ZENBAKIAK ETA ERAGIKETAK Pentsamendu logiko-matematikoa III: GEOMETRIA Pentsamendu logiko-matematikoa IV: NEURRIA Aste hauetan, lehen blokearekin arit

Pentsamendu logiko-matematikoaren garapena Haur Hezkutzan (2-6 urte bitarte)

Matematika gaur egungo giza esparru guztietan aurki dezakegu. Horregatik, haurrek txiki-txikitatik izaten dute matematikarekin harremana eta eskoletan funtsezko lekua izaten dute matematikek. Matematika eguneroko jardueretan erabiltzen dugu, hala nola, erosketak egiteko, janaria prestatzeko, gidatzeko edo programa informatiko bat erabiltzeko. Hortaz, matematika zenbakietatik, forma geometrikoetatik edota grafikoetatik haratago doa. Izan ere, eguneroko arazo bat konpontzen dug

⮀ Lateralitatea ⮀

Hitz gutxitan esanda, lateralitatea gure gorputzaren albo bat erabiltzeko dugun lehentasuna da. Gure gorputza luzetara erdibituko bagenu, ardatzaren albo banatan geratzen diren aldeetako baten erabilera ohikoenak markatuko luke gure lateralitatea, hau da, ezker alboak edo eskuin alboak. Era berean, ardatz horrek bi erditan edo hemisferiotan banatzen du burmuina, eta, funtzioen dibertsifikazioa dela eta lateralitatea garatzen da. Hortaz, garuneko lateralitateak gorputzeko late

1R4KURK374-1D4ZK374 PR0Z35U4 (2. atala)

Txikia nintzela letra xehez ikasi nuen irakurtzen eta idazten. Amara Berri sisteman oinarritutako eskola batean ikasi nuen, eta momentu hartan halaxe irakasten ziguten: letra xehez. Letra larria ondoren etorri zen, eta ez dut zailtasun berezirik oroitzen. Izan ere, letra larria oinarrian xehea baino errazagoa da, ez duzue uste? Makilatxoez eta zirkulu nahiz zirkulu erdiz osatua dago. Hizkien arteko loturarik ez du eskatzen. Arkatza nahi bezain bestetan altxa dezakezu (letra x

Bokalekin jolastu nahi?

Garunaren prestakuntzarekin jarraituko dugu, eta horretarako, material manipulagarri bat aurkeztera natorkizue. Nirekin jolastu nahi? Bokalekin burutu dudan materiala da orain aurkeztuko dizuedana, baina kontsonanteekin ere berdin-berdin burutu dezakezue. Hori bai, gogoratu hizkien soinuarekin jolastu behar dugula eta ez hauen izenekin. Hortaz, "sss" esango dugu "ese" esan ordez, eta "mmm", "eme" esan ordez. Hau azpimarratu nahi dizuet, izan ere, bokalekin ari garenean ez gar

 
 

Formulario de suscripción

 

KONTAKTUA

  • Icono social Pinterest
  • YouTube
  • facebook
  • instagram

¡Gracias por tu mensaje!

Researching and Writing